Jochem Myjer

Net alsof
wo 16 okt ’24 en do 17 okt ’24
wo 16 okt ’24
en
do 17 okt ’24

Lief publiek, na ruim vier jaar afwezigheid sta ik te popelen om jullie weer te zien. Eigenlijk is het altijd de bedoeling om in een tekst als deze te vertellen waar de nieuwe show over gaat. Maar de leukste kinderfeestjes waren vroeger altijd de feestjes waar op de uitnodiging stond: ‘Neem je zwembroek mee, maar ik ga niet zeggen wat we gaan doen.’ Toch? Liefs, Jochem Myjer

Credits

Spel en tekst: Jochem Myjer | Regie: Jos Thie | Muziek: Jochem Myjer (compositie & tekst), Rutger de Bekker (compositie), Sander Geboers (compositie), Jan Beuving (tekst) | Decor: Niek Kortekaas | Kleding: Dieuweke van Reij | Licht: Patrick Kramer | Geluid: Bo Bruijs | Technische leiding: Ramon Snel | Productie & management: De Keet | Publiciteitsfoto & posterontwerp: Ester Gebuis & Sjoerd van Heumen | Scènefoto’s: Bob Bronshoff

 

Omdat we weten dat de wachtrijen bij Jochem vaak enorm zijn en we iedereen een zorgeloze ticket-aankoop gunnen, werken we, net als alle andere theaters en op verzoek van Jochem, voor de ticketverkoop van de nieuwe voorstelling met een inschrijving en loting.

Hoe het werkt
Vanaf vandaag 10 juni tot en met 11 juni om 23.59 uur kun je je registreren voor loting voor één van de twee voorstellingen via de knop loting. Het maakt niet uit wanneer je dat precies doet als het maar binnen dit tijdvak is. 

  • Je kiest in de eerste stap de voorstellingdatum waar je tickets voor wil aanschaffen
  • In de volgende stap geef je de rang en het gewenste aantal tickets aan (max. 4).
  • Word je ingeloot dan krijg je voor het geselecteerde aantal tickets de betaallink. Dit kan niet worden gewijzigd. 

Nadat de aanmeldperiode voorbij is, vindt er een loting plaats. Je hoort zo snel mogelijk ná 11 juni of je bent ingeloot om tickets te kopen. Je ontvangt een bericht op het e-mailadres waarmee je je hebt geregistreerd. In dit bericht zit een betaallink voor de aan jou toegewezen tickets. Let op: je hebt vervolgens 48 uur de tijd om de tickets te betalen. Als de betaling niet binnen 48 uur wordt voldaan, komen deze tickets te vervallen en worden deze opnieuw verloot onder de overgebleven aanmeldingen. 


DE KLEINE LETTERTJES: 
Je kunt je eenmalig registreren voor loting. Iedere extra inschrijving wordt uitgesloten van deelname aan deze loting.
Tickets zijn persoonsgebonden en niet door te geven (Lees hier meer over de smart secure tickets)
Er is geen stoelkeuze mogelijk. Tickets worden automatisch bij loting toegekend in (één van) de geselecteerde rang(en).

 

Beveiligde e-tickets

Voor deze voorstelling verkopen wij in samenwerking met ons kassasysteem Ticketmatic beveiligde e-tickets om doorverkoop tegen te gaan. Deze tickets hebben een wisselende barcode die wordt gescand bij binnenkomst. Dit houdt in dat je je tickets niet per e-mail of post ontvangt of af kunt halen bij de kassa. Je vindt je smart ticket alleen in je online account in de Ticketmatic app op je smartphone. Deze app kun je downloaden in de AppStore of de Playstore. Smart Tickets zijn strikt persoonlijk en niet overdraagbaar. 


Smart Tickets: Hoe werkt het?

  • Betaal je tickets via de door jou in de e-mail ontvangen ticketlink
  • Je ontvangt een e-mail bevestiging met instructies over hoe je de app installeert
  • Download de Ticketmatic app en log in met het e-mailadres waarmee je de tickets hebt besteld
  • In de Ticketmatic app vind je binnen 48 uur na aankoop de e-tickets
  • De scanbare toegangscodes op deze e-tickets worden zichtbaar vanaf 2 uur voor aanvang van de voorstelling. De QR-code van deze ticket wijzigt continue. Een geprinte kopie geeft daarom geen toegang tot de voorstelling. 
Veelgestelde vragen

 

Kan ik de tickets aan iemand anders geven?
Nee, de tickets zijn niet overdraagbaar.

Ik heb zojuist kaarten gekocht, maar ik zie ze niet in de Ticketmatic app staan. Wat nu?
Je kaarten verschijnen binnen 48 uur in de app. Je kan rechts bovenin het venster je tickets vernieuwen. Als je binnen 48 uur geen tickets ziet, stuur dan een mail naar kassa@stadsschouwburghaarlem.nl.

Ik heb geen smartphone. Wat nu?
Heb je zelf geen smartphone en ook niemand binnen je gezelschap? Vanaf 1 uur voor aanvang van de voorstelling kan jij, de kaartkoper, op vertoon van je legitimatiebewijs de tickets afhalen bij de kassa.

Waarom krijg ik mijn tickets niet per mail?
We merken helaas dat er tickets worden doorverkocht tegen veel te hoge prijzen. Door te werken met de app en de tickets pas kort voor de voorstelling te activeren, kunnen de tickets van tevoren niet worden doorverkocht. Zo betaalt iedereen een eerlijke prijs voor zijn/haar ticket.